National Repository of Grey Literature 5 records found  Search took 0.01 seconds. 
External Strategic Analysis and Market Segmentation of Feminine Hygiene in the Czech Republic
Musilová, Michaela ; Kincl, Tomáš (advisor) ; Hajdíková, Taťána (referee)
In this thesis there was created an external strategic analysis of feminine hygiene market in the Czech Republic. The given market was described and factors that affect it were defined. Subsequently, factors that influence the market the most were defined. Consumers of feminine hygiene were divided into five segments based on socio-demographic and behavioral characteristics. These segments are internally homogeneous and heterogeneous enough to each other so it it is possible work with them individually within the marketing strategy.
Strategic Analysis of an Enterprise
Šmelcová, Pavla ; Dvořák, Jiří (advisor) ; Pirožek, Petr (referee)
This thesis is aimed on analysis of external and internal environment of the monitored company. The aim is to find out the competitive position in the market, the financial situation and assessment of ability and resources to draw. The results of analysis can help to appoint the current position of the company, the opportunity to make a strategy and suggestion for a future expansion.
Analýza strategických rozhodnutí rozvojového charakteru a posouzení jejich vlivu na prosperitu podniku Znovín Znojmo, a.s.
Vokřínková, Martina ; Svobodová, Ivana (advisor) ; Krause, Josef (referee)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení strategických rozhodnutí podniku Znovín Znojmo, a.s. Zabývá se strategickou analýzou, využívá tedy metody interní a externí analýzy, z analýzy SWOT vychází doporučení pro podnik. V práci jsou také analyzována strategická rozhodnutí posledních let.
Strategy Analysis of Fruko-Schulz, spol. s r.o.
Pavlíčková, Jana Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Dvořák, Jiří (referee)
Teoreticko-metodologická část: pojem strategický management, strategie, strategická analýza externího a interního prostředí, druhy strategie. Mezi strategie interního prostředí patří: Analýza zdrojů specifických příležitostí, Klíčové faktory úspěchu, Určení strategických alternativ, SWOT analýza, Portfolio analýza, SPACE analýza. Mezi analýzy externího prostředí patří: PEST analýza, Porterův model pěti sil, Analýza konkurenčního prostředí, Analýza portfolia a služeb, Postup při segmentaci trhu, Analýza atraktivity odvětví. Prakticko-aplikační část: PEST analýza, Analýza konkurenčního prostředí. Ostatní analýzy, návrh strategie a implementace strategie nejsou součástí diplomové práce z důvodu přání společnosti Fruko-Schulz, spol. s r.o. nezveřejňovat interní informace.
Strategická analýza společnosti Vishay
Prošková, Valerie Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Prošek, Vladimír (referee)
Práce obsahuje proces strategické analýzy,zaměřenou zejména na aspekty související s přesunem části výroby divize zahraniční společnosti Vishay do České republiky.Pomocí strategické analýzy a jejích jednotlivých metod práce posuzuje zda transfer přinesl předpokládané ekonomické efekty a zda byl využit potenciál, který prostředí České republiky nabízí.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.